Wednesday, October 17, 2012

Layan Feeling

Segan pulak nk mulakan cerita kali ni.entah kenapa kalau layan feeling memang entah ke mana jer sampai nun jauh ke laut..hahaaa.ok rasanya bukan aku sorang jer semua orang kalau layan feeling memang macam2 yg diangankan.hehehee. nk bt macam mana dh memang sifat semulajadi manusiakan,nak elak kadang2 tak boleh sebab terlayan juga..hehe...ok meh aku cite sikit,time bila aku suka layan feeling2 ni..

Selalunya aku feeling2 time layan lagu,entah kenapa ada 2lagu ni kalau aku dengar mesti feeling terlebih sikit..hehehe.first lagu yang aku suka feeling2 adalah lagu Akim-Inilah Cinta.nak tau sebabnya meh aku cite,time layan lagu ni kono-kononya lah macam jumpa sorang gadis idaman feeling2 ar pe lagikn.hehee..nk2 tengok klip video untuk lagu ni pun boleh syok sendiri macam diri sendiri sekali yg berada dalam situasi tersebut (jangan gelakan pulak)..hehee.ok ni klip video lagu ni jom layan feeling..hehee 



Akim-Inilah Cinta



selain klip video dia yg membuat aku bertambah layan feeling2 n berangan de part lirik lagunya yg membuat aku suka syok sendiri.ok ni part yang aku suka feeling2 utk lagu ni iaitu part mula2 sekali:

terpegun ku melihat kamu,bergetar hatiku memandangmu,
dan terus datang mencuba,adakah khyalku menjadi nyata,
oh resah,hati gelisah,ku takut tak diterima,
rupanya kau juga sama,seperti aku merasa cinta.


Next part yang membuat aku bertambah kuat untuk berangan  n feeling2 betol-betol jatuh cinta n syok sendiri yang terlebih..part ni kalau layan memang feel gila2 ar seronok sakan katanya mcm sedang dilamun cinta betol2 jer..hahaaa:

Munkin inikah yang dinamakan cinta,
Hati gembira rasa bila kau kata cinta,
Siang yang suram kini menjadi ceria,
Hati yang gelisah,akhirnya kini jadi bahgia.



Selain lagu Akim-Inilah Cinta ada lagi satu lagi lagu yang agak baru yang rasanya ramai juga dok feling2 time layan lagu ni,munkin sebab liriknya yang sungguh menarik n terkena pada diri dikebanyakan orang membuatkan aku sangat suka layan lagu ni..ehehe..ok nak tau lagu apa ni dia ni dia tajuk n retisnya Ainan Tasneem-Aku Suka Dia.lagu ni sekarang pun memang tengah top di corong-corong radio.first dengar lagu ni emamang aku terus mina..hehe.disebalik liriknya memang seronok sangat menjiwangkan diri n berangan..hehehe


Sebab aku suka lagu ni.ia lebih kurang sama dengan lagu Akim-Inilah Cinta Cuma yang kali ini berangan kononya ada orang yang kita suka n dia suka juga dengan kita sama juga dengan lagu Inilah Cinta Cuma kali ini perempuan yang nyanyi jer.Cuma lagu ni dia jumpa secara depan2 berbanding lagu Inilah Cinta yang mula2 minat dari jauh berangan mcm apa yg aku buat..hehee berbanding lagu Aku Suka Dia ni si perempuan tu jumpa depan2 lelaki idamanya.kisah kedua-dua lagu ni sama mereka saling suka sama suka..


Ainan Tasneem-Aku Suka Dia



Sambil layan video lagu ni meh ler aku tunjuk sikit lirik n part yg paling syok feling2 untuk lagu ni bermula dr part awal sekali dalam lagu ni yg memang boleh membuat orang dibuai perasaan yang sama..(ececece).nampak sweet jer kalau de alami situasi seperti ni kononya cinta pandang pertama..hehehe

Aku lihat dia di sana,aku ingin mendekatinya,

Aku cuba menghampirinya,lalu aku menyapa dia,
Dia membuka bicara dan aku mula mengenalnya,
Kita mulai bermain mata,mula timbul rasa bahagia.



Part seterusnya ni ibarat cinta tu mula mekar,buat kita terasa berdebar-debar n terasa macam ada aura yang membuatkan kita suka pada orang tu yang membuatkan hati kita terasa gelisah.kononya kalau aku dalam situasi tersebut memang akan jadi macm ni jugalah..hehee




Bila dia,mendekati diriku hatiku rasa sesuatu,
Bila dia, senyum pada diriku,
Hatiku rasa tak menentu.



Part yang ni pulak kalau aku ar dh jumpa orang macm tu rasa seperti ni juga ar.bila kita dh suka orang mesti nk lakukan perkara seperti ni juga kan..

Kekadang hatiku bertanya,adakah dia dah berpunya,
Kerana diriku berasa,aku jatuh hati padanya.
Aku ingin memiliknya,aku ingin menjaga dia,
Aku ingin mencinta dia, aku ingi hidup denganya.

Part paling best sekali n paling layan ar dalam lagu ni ,aku paling suka sebab cintanya berbalas juga kerana orang yang dia temui tu suka sama dia juga.macam syok kan baru kenal lepas tu dah kata suka kat kita.

Ku terima satu nota,
Darimu…yang tertulis "Aku Suka Kamu”


Penghabisanya yang menyeronokan n aku feling2 gembira  ar konon2 menemui cinta sejati yang dicari-cari n first love jumpa terus jatuh cinta..berjanji nak hidup bersama dan menerima cinta orang yang baru dicintainya..hahaha



Akhinya kini,ku kan mampu ceria,
Diriku sangat gembira,
Akhirnya kini aku mulai bahagia,
Menerima cinta darinya.


setakat ini sahaja entry akau buat kali ni,agak panjang juga aku bercelotehkan.apa pun harap korang yang membancanya terhibur..hahaa..ini sekadar melayan perasaan aku n korang juga yang munkin sekali join pun xper.hehe.apa pun minta ampun n maaf sekiranya entry ni kurang menyenangkan or agak terover.ianya tiada kena mengena dgn yg hidup atau pun yg telah meninggal dunia..sekian sahaja coretan ku kali ini.ada masa aku update lagi..k Assalamualaikum










No comments: