Wednesday, October 10, 2012

Aktiviti Kami di Petang Rabu

Hari Rabu merupakan hari paling ramai Student UUM keluar terutamanya ke Changlun,
kerana pada hari ini di Changlun terdapat pasar malam yg dikenali sebagai Pasar Malam Changlun (PMC)
bus ke Changlun biasanya bermula jam 4.30 petang mengikut laluan,bagi aku di laluan Kachi tunggu ler di Mall Kachi.tp kebiasaanya aku dan kawan2 pegi jam 5.30 punya bus,sbb kalau datang awal pun pasar tak buka lagi..hehe..apa pun perkara yang menarik sekali time p PMC iaitu berebut-rebut nak naik bus,sebab masing-masing tak nak berdiri..

Ceriakan diri menunggu bus nak balik kachi


Ha ni ler keadaanya.

sampai Changlun kadang2 benda lain di peginya kalau dh ramai2 de yg nk p C-mart dulu ler cri barang mcm2 ar..tp apa pun syok keluar dari Kachi tu sbb bosan gak kalau duduk kt bilik on9 jer..hehee..apa yang paling aku suka beli kt PMC selalunya adalah Oblong sebab harganya murah,sedap sayur dan mayonisnya banyak memang kaw ar.selain tu aku suka beli nasi lemak yg hanya berharga RM 1.50 berserta lauknya xkisah ar ayam,sotong, or udang harganya tetap RM 1.50 tp selalu aku suka minta nasi lebih..hehee


Ni lah Oblong tu( kurang cantik sbb bawa balik bilik jadinya macm ni ar)..hehee

Ha ni yang kami x mau kena berdiri..

ok setakat ini coretan ku bt kali ni maaf andai de yg tak suka n de yg terupload gabrnya tanpa minta izin drp tuannya.mood pada waktu ini amat teringin nk pegi PMC lagi nj tak sabar menunggu builan 11 nt nk round puas2 satu PMC..ok sekian Assalammualaikum..


No comments: