Sunday, May 13, 2012

Karnival Kerjaya,Sedim & Pantai Merdeka

Join program Karnival Kerjaya dan Keushawanan 2012 macam-macam aku dapat..
pengalaman,kawan-kawan,belajar macam-macam..
program ni pada aku mendapat sambutan juga terutamanya kepad pelajar UUM,rugi bagi mereka yang tak p program ni terutamanya kepada student akhir..macam2 ada,syarikat-syarikat bt pameran dan interview..
apa pun aku seronok join program ni n satu lagi kenangan tercipta n tidak dapat aku lupakan...
apa pun aku nk ucapkan tahniah bt pengarah projek dan kak Nurly yg bertungkus-lumus menjalankan program ini sehingga berjaya..

bangga dapat bekerjasama dgn korang


ha ni nk dok cite pulak lepas habis program ni hari Jumaat lepas aku n kawan2 p jalan2 pualk ke Sedim..ha memang dh rancang awal2 nk p,walaupun byk keje lg xsiap sempt g kn aku nk p jalan2..heheeee
apa pun Sedim sangat best sampai ada yang xnak balik lak tu nk berendam jer kt sana...heheee
memang terbaik ar kn sbb mandi2 sambil berkelah dgn mkn BBQ yg di buat oleh DD,memang terbaik ar masakan dia mencukupi cita rasa,boleh jadi cef DD lepas ni...heheee


tukang masak yg terbaik...thanks DD memang 
respect dekat masakan dia..

ha pe yg best kt Sedim lg airn dia sejuk bersih memang bagus kt sana airnya sangat cantik..
udara yang sangat nyaman..pe yg penting aku dok berjemur kt sana..kalau nmpk muka aku burn tu adalah hasil daripada aku berjemur kt sana..hahahaaa


bersih dan jernihkan airnya



cantik kan...


perkara best kt sana kn aku kena hanyut dgn air..hehee
memang terbaik ar,nasib baik selamat,dia org dok risau dah...
pe pun selepas mandi kt sana dok p pulak Pantai Merdeka..


makan pulak ABC Gunung Jerai...

selalu dengar lagu yg dinyanyikan oleh Jinbara akhirnya dapat juag p Pantai Merdeka..
apa pun keadaan senja yg sangt cantik kat sana...
bestnya kalau rumah dekat dengan Pantai Merdeka..ehehe

senja di Pantai Merdeka

sekian saja coretan ku buat kali ini...
ada masa jumpa lagi...:)

No comments: