Sunday, May 6, 2012

~Dinner BDM las Sem~

4 Mei 2012 antara hari atau tarikh yg bersejarah dalam hidupku..
heheheee
maklumlah 4 tu de kaitan dengan hidup aku,sebab aku lahir 4hb juga...hehee
dan2 jer umo aku genap 23 tahun 4 bulan ketika tu..
huhuhu
masa amat pantas sekali berlalu..
rasa macam baru semalam join program dinner bersama ahli persatuan dan senior-senior,kini aku pula yg merasa yg dh last sem..huhuhu
3tahun amat cepat sahaja,macam xterasa apa pun..

ok berbalik kepada dinner yg aku join so far
perjalanan program agak lancar,seronok n happy dengan kenkawan..
memang dapat lupakan masalah yang ada sekejap..
heheee

tema dinner kita orang kali ni rock n vintage..
aku punya tema xtau ar pe2 jer aku bedal
main pilih jer baju time beli aritu..
berdasarkan 2 orang tenga pakar yg jadi perunding imej..
heheheheee
ok xde benda nk cite so aku nk tunjuk sikit gambar dan suasana ketika dinner tersebut..

 rock k-pop..hehee


king n queen malam tu...


depa semua gila2..hehe

kawan2 yg sangat happening..


sampai sini saja coretan ku ini..
jumpa lagi lain kali sekiranya ada idea..
hahahahaha
ok daaaaaaaaaa....:)

No comments: