Tuesday, November 16, 2010

Tentang Aku

Aku manusia biasa...
sama macam orang lain..
hidup sebatang kara..
namun cuba mengembirakan dirinya,
dikala kesedihan dan kerunsingan..


namun aku hanya insan biasa,
yang tidak lekang drpmelakukan kesalahan,
dosa dan sebaganiya..


hanya kepadaNya aku mampu berserah..
memohon  segala keampunan
dan masalah yg ada...

Aku jarang cite masalah kat sape2..
Munkin xsuka @ xberani nak cerita..
Masalah aku akan hilang macam tu je..
Sebab aku x suka nk ingat balik..


Namun kadang-kadang tu,
Aku menangis sendirian dikala mengenang kisah hidupku ini,
sebab melalui tangisan tu lah aku berasa lega,
dan segala beban yg ada lepas macam tu je...


Okey,
sekadar itu kisah diri ini....

2 comments:

diamuslima said...

dont cry always k.. kawan2 kan ade.. so luahkan aje.. x pun luahkan kat blog.. dont wory... luah kat dlm blog org x akan marah... hehehe

Syuk_89 said...

insyaallah..maybe lepas ni b;log ni akn menjadi tempat luahan ku....