Thursday, November 18, 2010

AidilAdha 2010 @ UUM

Lembu oh lembu.....

Ni adalah seekor drp lembu yang dikorban semalam..
Ada lebih kurang 13 ekor lembu yg dikoraban kn semalam kat masjid Sultan Badlisyah,UUM...
Serta 5 ekor kambing...
Banyak sekali...

Namun AidilAdha kali ni merupakan kali pertama ku beraya diperantauan...
Nak bt macam ne dh nasib...
Fikir pasal bajet jekalau balik kampung pun...

Namun ia merupakan pengalaman paling indah kerana,
dapat snap2 gambar..heheee
walaupun sebenarnya menjadi AJK pada hari tu..
Au tak tau nk buat apa...
Tp tak pe dapat makan free semalam...
So jimat ar duit aku...
dapat lah save bajet..hehee

Kesian kambing ni....


ha ni adalah antara kambing yang kena korban semalam...
Kesiankan..
heheheee
Setakat ni je kisah AidilAdha ku....

2 comments:

diamuslima said...

klu ko kesian ko x leh mkn kambing.. hehehe.. syuk letak la shotbox.. senang nak chat2..

Aku Dia Dan Kamu said...

hahaa
nt la bru je bt blog ni..nt kalau rajin aku bt k....