Monday, November 12, 2012

Setiap Pertemuan Ada Perpisahannya

Assalamualaikum W.B.T

coretan ku kali ini berkisah tentang aku dan kawan-kawan yang sama-sama kembali ke Sintok.Alhamdulillah segala urusan berjalan dengan lancar walaupun munkin terdapat pelbagai halangan tertutamnya dalam menyiapkan report praktikum.apa pun report dh diserahkan walaupun masih tersa ada lagi yg tak betol..huhuhu

Berjaya menyiapkanya

tujuan pulang ke sintok bukan sahaja untuk hantar report malahan untuk berjumpa dengan kenkawan lama setelah 4 bulan tidak berjumpa kami masih riuh dan gempak seperti dulu..tapi ada juga kawan-kawan yang masih tak dapat aku jumpa sbb tak sempat nk jumpa kerana aku duduk dalam yg lain ramai duduk kt kachi.apa pun aku happy ada juga kawan yg aku sempat jumpa walaupun sekejap

Kenangan bersama yang tak munkin dilupakan

selain daripada kumpul beramai-ramai amek gambar sempat juga ler berjalan walupun duit tgh xde tp xbeli apa-apa sangat ar..huhuhu..just dapat pergi Padang Besar n bersteamboot di Embun Dingin.apa pun happy dapat keluar dengan kenkawan.


Budak Trafic Light

Padang Besar Best

Sempat KAMI bersteamboot..

ok selain tu sempat juga nk posing-posing kt UUM malam pun jadi xkira ar kan.biasa ar kami hantu posing.hahahaa

kenangan terakhir bersama kami berlima

kami banyak hantar kawan-kawan nak balik rumah.rasa sedih pun ada..biasa ar org paling touching Syahrul..hehehe

kenagan terakhir bersama Mai dan Ira

ok hari terakhir di Sintok bersamaan hari ini sempat lagi round2 UUM n terjumpa kenkawan n posing2 sikit kt UUM..rugi kalau tak bergambar kt UUM sebab UUM antara U yang tercantik di Malaysia..

sempat posing kt monumen baru yg de kt UUM

kebetolan lepas habis posing dgn Din jumpa Izzah Dgn Mea

apa pun setiap pertemuan akan ada perpisahannya.aku sangat bangga kerana dapat berkenalan dengan kalian.aku berdoa kalian semua berjaya mencapai cita-cita di luar sana nanti..pesananku ingat daku dalam doamu ok..ehhee...sekian..

No comments: