Saturday, June 30, 2012

Tamat Pengajianku Sebagai Seorang Mahasiswa

Alhamdulillah tamat sudah pengajian ku di UUM selama 3 tahun..
semalam 28/6/2012/ merupakan hari terakhir aku exam dan semalam juga genap 3 tahun aku berada di UUM yg ku cintai.macam-macam perkara yag telah aku pelajari selamna 3 tahun di UUM.apa pun aku bersyukur dapat belajar di UUM ini walaupun agak jauh di Utara dan agak terpencil sedikit namun ada hikmahnya aku dapat belajar di sini..

pertama sekali aku sangat berterima kasih kepada kenkawan yang sudi berkawan dgn insan yg bernama Mohd Syukri Bin Khamis ini..memang ramai kawan yg aku dapat kenal dari pelbagai bangsa dan dari semua negeri di seluruh Malaysia ini.apa pun aku ingin memohon ribuan kemaafan kepada kalian semua andai ada tersalah kata,tak tertegur,termasam muka dan amcam-macam lagi..segala makan atau terminum harap dihalalkan semuanya..

tidak ada lagi perkara yg hendak ku ceritakan hanya rasa sayu dan sedih mengiringi kepulangan ku hari ini..selepas ni aku start praktikal namun masih ada peluang lagi untuk menjejakan kaki ke UUM ini lagi..wait for me after 4 month ya UUM.to all my friens selamat berpraktikal n kenkawan yg belum habis study kt UUM ni teruskan belajar bersunggu-sungguh dan jangan main2..ehehe..ciptalah kenagan sebanyak yg munkin di UUM ni kerana kehidupan u memang amat bermakna dalam hidup kita pelaung ini hanya datang sekali dalam hidup kita..

pesanan:buat kenkawan semua ada usia yang panjang kita jumpa lagi.jangan lupa kan aku n bagi yg dah bertemu jodoh n nak langsungkan majlis tu jgn lupa pulak jemput k..Insyaallah ada rezki aku datang majlis korang nt..heheeh..

See u soon ya UUM

setakat ini saja coretan ku kali ni terima kasih bg yg sudi melawat blog ku ini...ada masa nanti ku update blog ku ni...ok bye....

No comments: