Sunday, January 8, 2012

~23 sudah~

lama betol xupdate..
bukan pe xde idea nk share pe..
rasanya masih lum terlambat nk ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012..
Masuk jer tahun baru menjagkau sudah usia ku yg ke-23 pada 4 JANUARI lepas..
HUHUHUHU...:(

sekejapkan masa berlalu dah tambah lagi 1 angka dalam diri aku..
makin kita dewasa semakin banyak cabaran dalam hidup
2012 ni aku berharap agar ianya memberi sinar KEBAHGIAAN DALAM HIDUP AKU..
menjangkau usia yg kian bertambah ini aku berharap agar menjadi insan yang bertambah matang
menjadi seorang yang semakin baik..

bila fikir-fikirkn usia dh bertambah tengok kenkawan dh de yg kawen,
aku tak tau la mcam mana,
bila aku nk jumpa jodoh,dengan siapa,macam mana jodoh aku,
tu aku hanya serah pada TAKDIR yang menentukan segalanya
aku berharap dapat jumpa seseorang yang boleh memberi kegembiraan dalam hidup ku..
itu sahaja dah cukup..

hope aku bertemu jodoh yang baik sifatnya,
yang boleh sama-sama membimbing diri ke arah kebaikan,
dan mampu untuk mendidik anak-anak ku sebaiknya..


Aku..

2012 juga aku bakal menamatkan pembelajaran aku di UUM..
start berpraktikal pertengahan tahun ni..
semoga aku berjaya mengecapi segulung ijazah..
itu matlamat aku sekarang ni...

4 comments:

eton said...

huhuhu.. dah tua kan kita...

Syuk said...

erm betol tu..cept masa berlalu....

Marsitah said...

amin..insyaAllah mga brjaya dunia akhirat..

Syuk said...

amin..mudah-mudahan macam tu la...