Wednesday, February 23, 2011

No Idea~~

Aku tak tau pe yg nk buat kt blog aku  ni...
Nk cite something pun rasanya mcm tak de...
cuma aku masih berada dalam kecelaruan ketika ini...
Aku rasa macm tak patot aku berada kat U ni..
Kenapa aku berada di sini??
Apa tujuanya??
semua tu demi untuk aku punya masa depan kot...
Apa pun aku redha jer..
Yang penting usaha dan dorongan rakan-rakan amat diperlukan..
Tabiat yang sukar untuk dibuang malas....
Aku xtau nk bt mcm mana n nk hilangkan tabiat tu..
susah sangat2 kn..
adeiiiiiiiiiiiiiiiiii...........

Apa2 pun aku mencuba untuk belajar dan belajar
usaha dan usaha lagi...
kalau tak mcm mana nk berjaya mcm orang lain...
Ada seoarang kawan pernah bercerita mengenai diri ku,
dia menyatakan bahawa aku kena lebih berusaha daripada orang lain
jika mahu berjaya...

Apa pun aku perlukan dorongan dan nasihat daripada kawan2..
tolong nasihatkan aku dan ingatkan aku jika aku lupa
dan lalai dalam melakukan tugas dan belajar....
serta mencuba untuk tidak tension....



 Aku cuba mengelakan diri dari tension

2 comments:

Nur Hasniza said...

to syuk: mungkin awk patut dapat u lain kot? hehehehe.. u get into "uNIVERSITY" bcoz u deserved it... u have the quality that not everyone have it.... so juz go on n take the challenge to be the best...

Syuk said...

oik xde hal..thanks atas kata2 semangt tu..insyallaha sya akan cuba sdaya upaya utk belajar n hbs kn belajar....